YAY!!! TONIGHT 8/23/08 I'M GOING ON A "HOT DATE"

Page 1 of 3 1, 2, 3  Next

Go down

YAY!!! TONIGHT 8/23/08 I'M GOING ON A "HOT DATE"

Post by Admin LaDonna on Sat Aug 23, 2008 8:06 pm

Wit this guy I met last nite.....

ummm he has 4 frkn kids and he's 28 and he LOOKS like a NERDDDDD

But... He's seems pretty cool! and a DATE won't HURT ha...

SOOOOOOOOO I'M GOING

I'll tell u all

ALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL about it!
avatar
Admin LaDonna
Admin

Female
Number of posts : 1054
Age : 32
Registration date : 2008-08-06

Character sheet
Playin Craps:
50/50  (50/50)

View user profile http://kwietstormworld.hypeforum.net

Back to top Go down

Re: YAY!!! TONIGHT 8/23/08 I'M GOING ON A "HOT DATE"

Post by Admin LaDonna on Sat Aug 23, 2008 8:57 pm

K i'm gone now bout 2 go get ready!!!!!! muuuuaahhzz!
avatar
Admin LaDonna
Admin

Female
Number of posts : 1054
Age : 32
Registration date : 2008-08-06

Character sheet
Playin Craps:
50/50  (50/50)

View user profile http://kwietstormworld.hypeforum.net

Back to top Go down

Re: YAY!!! TONIGHT 8/23/08 I'M GOING ON A "HOT DATE"

Post by Admin LaDonna on Sat Aug 23, 2008 8:58 pm

Don't worry! I'll have fun!
avatar
Admin LaDonna
Admin

Female
Number of posts : 1054
Age : 32
Registration date : 2008-08-06

Character sheet
Playin Craps:
50/50  (50/50)

View user profile http://kwietstormworld.hypeforum.net

Back to top Go down

Re: YAY!!! TONIGHT 8/23/08 I'M GOING ON A "HOT DATE"

Post by Jessica.V on Sat Aug 23, 2008 9:00 pm

OMG HE GOT KIDS!!!!!!!!!!!
you dont mind?

Jessica.V
OFFICIAL KSR (KWIET STORM REPRESENTA)

Female
Number of posts : 649
Age : 24
Where u live? : In thee United States.
Registration date : 2008-08-07

Character sheet
Playin Craps:
50/50  (50/50)

View user profile http://myspace.com/jessica_aka_jesgurly

Back to top Go down

Re: YAY!!! TONIGHT 8/23/08 I'M GOING ON A "HOT DATE"

Post by Jessica.V on Sat Aug 23, 2008 9:04 pm

oh i found my homework already, BUT OMGGGGGGGGGGGGGGGGGG
CAN U SHOW ME A PICTURE OF HIM? WHERE YALL GOOING TO MCDONALDS!

Jessica.V
OFFICIAL KSR (KWIET STORM REPRESENTA)

Female
Number of posts : 649
Age : 24
Where u live? : In thee United States.
Registration date : 2008-08-07

Character sheet
Playin Craps:
50/50  (50/50)

View user profile http://myspace.com/jessica_aka_jesgurly

Back to top Go down

Re: YAY!!! TONIGHT 8/23/08 I'M GOING ON A "HOT DATE"

Post by mz.royalle20 on Sun Aug 24, 2008 2:47 am

have fun!
avatar
mz.royalle20
NUMBER 1 FAN OF KWIET STORM

Female
Number of posts : 1360
Age : 29
Where u live? : Indiana
Registration date : 2008-08-07

Character sheet
Playin Craps:
50/50  (50/50)

View user profile http://www.myspace.com/bowdowntodisbitch

Back to top Go down

Re: YAY!!! TONIGHT 8/23/08 I'M GOING ON A "HOT DATE"

Post by Jessica.V on Sun Aug 24, 2008 9:44 am

come back!

Jessica.V
OFFICIAL KSR (KWIET STORM REPRESENTA)

Female
Number of posts : 649
Age : 24
Where u live? : In thee United States.
Registration date : 2008-08-07

Character sheet
Playin Craps:
50/50  (50/50)

View user profile http://myspace.com/jessica_aka_jesgurly

Back to top Go down

?????

Post by LadyKey87 on Sun Aug 24, 2008 10:37 am

Wow that's crazy! 4 kidz. Actually I don't care about the kidz period. I'm tryna figure out about the date! If he a nerd why are you going with him. Plus don't you have a crush on Geo! I don't know? Plus I could have sworn that there was a huge arguement this Spring 07 semster about niggas! Question Just wondering! Question
avatar
LadyKey87
OFFICIAL KSR (KWIET STORM REPRESENTA)

Female
Number of posts : 571
Age : 31
Where u live? : Evansville
Registration date : 2008-08-13

Character sheet
Playin Craps:
50/50  (50/50)

View user profile http://www.myspace.com/mylaysiazmama

Back to top Go down

Re: YAY!!! TONIGHT 8/23/08 I'M GOING ON A "HOT DATE"

Post by Jessica.V on Sun Aug 24, 2008 10:59 am

=O whats wrong w/ nerds? OMG whos GEO?????????

Jessica.V
OFFICIAL KSR (KWIET STORM REPRESENTA)

Female
Number of posts : 649
Age : 24
Where u live? : In thee United States.
Registration date : 2008-08-07

Character sheet
Playin Craps:
50/50  (50/50)

View user profile http://myspace.com/jessica_aka_jesgurly

Back to top Go down

Re: YAY!!! TONIGHT 8/23/08 I'M GOING ON A "HOT DATE"

Post by mz.royalle20 on Sun Aug 24, 2008 11:59 am

Shocked OH GOSH....
avatar
mz.royalle20
NUMBER 1 FAN OF KWIET STORM

Female
Number of posts : 1360
Age : 29
Where u live? : Indiana
Registration date : 2008-08-07

Character sheet
Playin Craps:
50/50  (50/50)

View user profile http://www.myspace.com/bowdowntodisbitch

Back to top Go down

Re: YAY!!! TONIGHT 8/23/08 I'M GOING ON A "HOT DATE"

Post by Jessica.V on Sun Aug 24, 2008 12:53 pm

hmmmm "oh gosh" what?

Jessica.V
OFFICIAL KSR (KWIET STORM REPRESENTA)

Female
Number of posts : 649
Age : 24
Where u live? : In thee United States.
Registration date : 2008-08-07

Character sheet
Playin Craps:
50/50  (50/50)

View user profile http://myspace.com/jessica_aka_jesgurly

Back to top Go down

Re: YAY!!! TONIGHT 8/23/08 I'M GOING ON A "HOT DATE"

Post by Admin LaDonna on Sun Aug 24, 2008 3:47 pm

LadyKey87 wrote:Wow that's crazy! 4 kidz. Actually I don't care about the kidz period. I'm tryna figure out about the date! If he a nerd why are you going with him. Plus don't you have a crush on Geo! I don't know? Plus I could have sworn that there was a huge arguement this Spring 07 semster about niggas! Question Just wondering! Question


Rolling Eyes


:cyclops:hmmmm.... HATERS I SEE?????????Rolling Eyes

A crush ma ... thas just A CRUSH doesn't mean it will EVER b why u tried 2 PUT ME ON BLAST! lol

AND WHAT ABOUT THE DATE? HE IS A NERD... BUT DID I MENTION I DIDN'T LIKE NERDS? I DO BY THE WAY!..... SO WHAT IS THERE 2 KNOW?

SPRING 07????? I WAS LIVING IN MY APARTMENT IN A RELATIONSHIP! lol

so whatu talkin bout?
avatar
Admin LaDonna
Admin

Female
Number of posts : 1054
Age : 32
Registration date : 2008-08-06

Character sheet
Playin Craps:
50/50  (50/50)

View user profile http://kwietstormworld.hypeforum.net

Back to top Go down

Re: YAY!!! TONIGHT 8/23/08 I'M GOING ON A "HOT DATE"

Post by Admin LaDonna on Sun Aug 24, 2008 3:57 pm

4 u jess...... i had fun....... didn't do 2 much considering we didn't leave till like midnite cuz his family owns a funeral home so he had to work!.... once he got done and took a shower and all that good stuff it was late... so we just ended up going to the river and chilling.. it was nice... then we were going to go out to eat BUT I WAS TOOOO DRUNK for public cuz I tried 2 get out and WALK wasn't working ha....so we went to white castle (MCDONALD'S WAS CLOSE lmfao) and then we went back 2 his uncle's house and WATCHED THE USA DREAM TEAM win the GOLD! Yay!!!!! Then i PASSED out got woke up at like 6am like yoooo I'mma take u home now ha... I'm like SLEEPY as I WANT TO SUCK IT like I CAN WALK it's just around the corner he like NOOO I'MMA TAKE U! lol.... He's such a FRKN gentleman (I guess it's the NERD in him) like opening all the doors and all that good stuff... soooooooooooooo thas about it.. I don't really like him as MORE than a friend though ... BUT HE'S COOOOOOOOO AS HELL and FUNNY AS HECK..... lol But he's soooo "KWIET" it's CUTE! LMFAO!

SOOOOO YEAH!!!!!!!!

AND BITCHES GOT LADONNA FUCKKKKKKKKKKKKKEEEDDD UP!!!!!!!!!!
avatar
Admin LaDonna
Admin

Female
Number of posts : 1054
Age : 32
Registration date : 2008-08-06

Character sheet
Playin Craps:
50/50  (50/50)

View user profile http://kwietstormworld.hypeforum.net

Back to top Go down

Re: YAY!!! TONIGHT 8/23/08 I'M GOING ON A "HOT DATE"

Post by mz.royalle20 on Sun Aug 24, 2008 10:39 pm

Admin LaDonna wrote:4 u jess...... i had fun....... didn't do 2 much considering we didn't leave till like midnite cuz his family owns a funeral home so he had to work!.... once he got done and took a shower and all that good stuff it was late... so we just ended up going to the river and chilling.. it was nice... then we were going to go out to eat BUT I WAS TOOOO DRUNK for public cuz I tried 2 get out and WALK wasn't working ha....so we went to white castle (MCDONALD'S WAS CLOSE lmfao) and then we went back 2 his uncle's house and WATCHED THE USA DREAM TEAM win the GOLD! Yay!!!!! Then i PASSED out got woke up at like 6am like yoooo I'mma take u home now ha... I'm like SLEEPY as I WANT TO SUCK IT like I CAN WALK it's just around the corner he like NOOO I'MMA TAKE U! lol.... He's such a FRKN gentleman (I guess it's the NERD in him) like opening all the doors and all that good stuff... soooooooooooooo thas about it.. I don't really like him as MORE than a friend though ... BUT HE'S COOOOOOOOO AS HELL and FUNNY AS HECK..... lol But he's soooo "KWIET" it's CUTE! LMFAO!

SOOOOO YEAH!!!!!!!!

AND BITCHES GOT LADONNA FUCKKKKKKKKKKKKKEEEDDD UP!!!!!!!!!!


lol @ the nerd in him!!
avatar
mz.royalle20
NUMBER 1 FAN OF KWIET STORM

Female
Number of posts : 1360
Age : 29
Where u live? : Indiana
Registration date : 2008-08-07

Character sheet
Playin Craps:
50/50  (50/50)

View user profile http://www.myspace.com/bowdowntodisbitch

Back to top Go down

Re: YAY!!! TONIGHT 8/23/08 I'M GOING ON A "HOT DATE"

Post by Jessica.V on Sun Aug 24, 2008 10:50 pm

Admin LaDonna wrote:4 u jess...... i had fun....... didn't do 2 much considering we didn't leave till like midnite cuz his family owns a funeral home so he had to work!.... once he got done and took a shower and all that good stuff it was late... so we just ended up going to the river and chilling.. it was nice... then we were going to go out to eat BUT I WAS TOOOO DRUNK for public cuz I tried 2 get out and WALK wasn't working ha....so we went to white castle (MCDONALD'S WAS CLOSE lmfao) and then we went back 2 his uncle's house and WATCHED THE USA DREAM TEAM win the GOLD! Yay!!!!! Then i PASSED out got woke up at like 6am like yoooo I'mma take u home now ha... I'm like SLEEPY as I WANT TO SUCK IT like I CAN WALK it's just around the corner he like NOOO I'MMA TAKE U! lol.... He's such a FRKN gentleman (I guess it's the NERD in him) like opening all the doors and all that good stuff... soooooooooooooo thas about it.. I don't really like him as MORE than a friend though ... BUT HE'S COOOOOOOOO AS HELL and FUNNY AS HECK..... lol But he's soooo "KWIET" it's CUTE! LMFAO!

SOOOOO YEAH!!!!!!!!

AND BITCHES GOT LADONNA FUCKKKKKKKKKKKKKEEEDDD UP!!!!!!!!!!




AWWWWWWW OOOOOOOOOOOOOOOOOO DONNA U WAS DRUNK! OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!! LOL, AW HE A GENTLEMEN, OMG I WANNA SEE A PICTURE OF HIM! HES FUNNY BUT KWIET? lmboooooo.

Jessica.V
OFFICIAL KSR (KWIET STORM REPRESENTA)

Female
Number of posts : 649
Age : 24
Where u live? : In thee United States.
Registration date : 2008-08-07

Character sheet
Playin Craps:
50/50  (50/50)

View user profile http://myspace.com/jessica_aka_jesgurly

Back to top Go down

Re: YAY!!! TONIGHT 8/23/08 I'M GOING ON A "HOT DATE"

Post by Jessica.V on Sun Aug 24, 2008 10:52 pm

donaa whats the best date u ever went to??

Jessica.V
OFFICIAL KSR (KWIET STORM REPRESENTA)

Female
Number of posts : 649
Age : 24
Where u live? : In thee United States.
Registration date : 2008-08-07

Character sheet
Playin Craps:
50/50  (50/50)

View user profile http://myspace.com/jessica_aka_jesgurly

Back to top Go down

Re: YAY!!! TONIGHT 8/23/08 I'M GOING ON A "HOT DATE"

Post by Admin LaDonna on Mon Aug 25, 2008 3:06 am

Jessica.V wrote:
Admin LaDonna wrote:4 u jess...... i had fun....... didn't do 2 much considering we didn't leave till like midnite cuz his family owns a funeral home so he had to work!.... once he got done and took a shower and all that good stuff it was late... so we just ended up going to the river and chilling.. it was nice... then we were going to go out to eat BUT I WAS TOOOO DRUNK for public cuz I tried 2 get out and WALK wasn't working ha....so we went to white castle (MCDONALD'S WAS CLOSE lmfao) and then we went back 2 his uncle's house and WATCHED THE USA DREAM TEAM win the GOLD! Yay!!!!! Then i PASSED out got woke up at like 6am like yoooo I'mma take u home now ha... I'm like SLEEPY as I WANT TO SUCK IT like I CAN WALK it's just around the corner he like NOOO I'MMA TAKE U! lol.... He's such a FRKN gentleman (I guess it's the NERD in him) like opening all the doors and all that good stuff... soooooooooooooo thas about it.. I don't really like him as MORE than a friend though ... BUT HE'S COOOOOOOOO AS HELL and FUNNY AS HECK..... lol But he's soooo "KWIET" it's CUTE! LMFAO!

SOOOOO YEAH!!!!!!!!

AND BITCHES GOT LADONNA FUCKKKKKKKKKKKKKEEEDDD UP!!!!!!!!!!




AWWWWWWW OOOOOOOOOOOOOOOOOO DONNA U WAS DRUNK! OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!! LOL, AW HE A GENTLEMEN, OMG I WANNA SEE A PICTURE OF HIM! HES FUNNY BUT KWIET? lmboooooo.

I didn't take a picture of him SOWWY!
avatar
Admin LaDonna
Admin

Female
Number of posts : 1054
Age : 32
Registration date : 2008-08-06

Character sheet
Playin Craps:
50/50  (50/50)

View user profile http://kwietstormworld.hypeforum.net

Back to top Go down

Re: YAY!!! TONIGHT 8/23/08 I'M GOING ON A "HOT DATE"

Post by Jessica.V on Mon Aug 25, 2008 3:07 am

LOL mayneee hr got a myspace?

Jessica.V
OFFICIAL KSR (KWIET STORM REPRESENTA)

Female
Number of posts : 649
Age : 24
Where u live? : In thee United States.
Registration date : 2008-08-07

Character sheet
Playin Craps:
50/50  (50/50)

View user profile http://myspace.com/jessica_aka_jesgurly

Back to top Go down

Re: YAY!!! TONIGHT 8/23/08 I'M GOING ON A "HOT DATE"

Post by Admin LaDonna on Mon Aug 25, 2008 3:09 am

I don't know.. i'mma have 2 LOOK and WHATU DOIN STILL ONLINE! U GOT SKOOL! IT'S 3Am.... OMG... GOOO 2 BEDDDD ha
avatar
Admin LaDonna
Admin

Female
Number of posts : 1054
Age : 32
Registration date : 2008-08-06

Character sheet
Playin Craps:
50/50  (50/50)

View user profile http://kwietstormworld.hypeforum.net

Back to top Go down

Re: YAY!!! TONIGHT 8/23/08 I'M GOING ON A "HOT DATE"

Post by Jessica.V on Mon Aug 25, 2008 3:11 am

LMBOOOOOOOOO THATS THE PROBLEM I CANT....AND OKAY, WHEN HHE GOT ONE TELL ME, I WANNA SEE HIM.

Jessica.V
OFFICIAL KSR (KWIET STORM REPRESENTA)

Female
Number of posts : 649
Age : 24
Where u live? : In thee United States.
Registration date : 2008-08-07

Character sheet
Playin Craps:
50/50  (50/50)

View user profile http://myspace.com/jessica_aka_jesgurly

Back to top Go down

Re: YAY!!! TONIGHT 8/23/08 I'M GOING ON A "HOT DATE"

Post by Admin LaDonna on Mon Aug 25, 2008 4:15 am

lol.... KK... I hope u are SLEEP NOW!!!!!!!
avatar
Admin LaDonna
Admin

Female
Number of posts : 1054
Age : 32
Registration date : 2008-08-06

Character sheet
Playin Craps:
50/50  (50/50)

View user profile http://kwietstormworld.hypeforum.net

Back to top Go down

Re: YAY!!! TONIGHT 8/23/08 I'M GOING ON A "HOT DATE"

Post by Jessica.V on Tue Aug 26, 2008 9:38 pm

lol!

Jessica.V
OFFICIAL KSR (KWIET STORM REPRESENTA)

Female
Number of posts : 649
Age : 24
Where u live? : In thee United States.
Registration date : 2008-08-07

Character sheet
Playin Craps:
50/50  (50/50)

View user profile http://myspace.com/jessica_aka_jesgurly

Back to top Go down

Re: YAY!!! TONIGHT 8/23/08 I'M GOING ON A "HOT DATE"

Post by mz.royalle20 on Tue Aug 26, 2008 11:28 pm

IM STAYIN UP TIL 7 AM!! lol




not.
avatar
mz.royalle20
NUMBER 1 FAN OF KWIET STORM

Female
Number of posts : 1360
Age : 29
Where u live? : Indiana
Registration date : 2008-08-07

Character sheet
Playin Craps:
50/50  (50/50)

View user profile http://www.myspace.com/bowdowntodisbitch

Back to top Go down

Re: YAY!!! TONIGHT 8/23/08 I'M GOING ON A "HOT DATE"

Post by LadyKey87 on Tue Aug 26, 2008 11:46 pm

you will for mo slow
avatar
LadyKey87
OFFICIAL KSR (KWIET STORM REPRESENTA)

Female
Number of posts : 571
Age : 31
Where u live? : Evansville
Registration date : 2008-08-13

Character sheet
Playin Craps:
50/50  (50/50)

View user profile http://www.myspace.com/mylaysiazmama

Back to top Go down

Re: YAY!!! TONIGHT 8/23/08 I'M GOING ON A "HOT DATE"

Post by mz.royalle20 on Wed Aug 27, 2008 12:59 am

girl if i was talking to him i sure would!! lol
avatar
mz.royalle20
NUMBER 1 FAN OF KWIET STORM

Female
Number of posts : 1360
Age : 29
Where u live? : Indiana
Registration date : 2008-08-07

Character sheet
Playin Craps:
50/50  (50/50)

View user profile http://www.myspace.com/bowdowntodisbitch

Back to top Go down

Re: YAY!!! TONIGHT 8/23/08 I'M GOING ON A "HOT DATE"

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 3 1, 2, 3  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum